Էջ: 1 2 3 4 5 6 7 8 ()
Դասընթացը նախատեսված է մագիստրատուրայի «Կենսագործունեության անվտանգություն» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ապրանքագիտություն», «Ագրարային քաղաքականություն, խորհրդատվություն և տեղեկատվություն» մասնագիտությունների 2-րդ կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ապրանքագիտություն», «Ագրարային քաղաքականություն, խորհրդատվություն և տեղեկատվություն» մասնագիտությունների 2-րդ կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոէկոլոգիա» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոէկոլոգիա» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների գործնական պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Անասնաբուժական սանիտարական փորձաքննություն» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Անասնաբուժական սանիտարական փորձաքննություն» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Անտառային տնտեսություն և բնակավայրերի կանաչապատում», և «Բույսերի պաշտպանություն» մասնագիտությունների 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Անտառային տնտեսություն և բնակավայրերի կանաչապատում», և «Բույսերի պաշտպանություն» մասնագիտությունների 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոէկոնոմիկա և սննդարդյունաբերության էկոնոմիկա» մասնագիտության 2-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոէկոնոմիկա և սննդարդյունաբերության էկոնոմիկա» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոնոմիա, սելեկցիա և գենետիկա», և «Պաշտպանված գրունտի տեխնոլոգիա » մասնագիտությունների 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Ագրոնոմիա, սելեկցիա և գենետիկա», և «Պաշտպանված գրունտի տեխնոլոգիա » մասնագիտությունների 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Անասնաբուժություն» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։

Դասընթացի նպատակն է՝

ուսանողներին ծանոթացնել ինֆորմատիկայի տեսական հիմունքներին` հաշվո­ղա­կան տեխնիկայի ու կապի միջոցների ապարատային և ծրագրային ապահովումներին, ալգորիթացման և ծրագրավորման տարրական կանոններին ու ձևերին

ուսանողներին սովորեցնել տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգնությամբ գործնական խնդիրների լուծման համար անհրաժեշտ ինֆորմացիայի հավաքագրման, պահպանման, մշակման և առաքման մեթոդները, գործընթացները, կանոնները և հմտությունները:


Դասընթացը նախատեսված է «Անասնաբուժություն» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների գործնական պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Գյուղատնտեսական մեքենայացում, մեքենաներ և սարքավորումներ» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Գյուղատնտեսական մեքենայացում, մեքենաներ և սարքավորումներ» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Գյուղատնտեսական մեքենայացում, մեքենաներ և սարքավորումներ» մասնագիտության 1-ին կուրսի ուսանողների լաբորատոր պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Կաթի և կաթնամթերքի տեխնոլոգիա» և «Մանկական և ֆունկցիոնալ սննդի տեխնոլոգիա» մասնագիտությունների 4-րդ կուրսի ուսանողների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Դասընթացը նախատեսված է «Կաթի և կաթնամթերքի տեխնոլոգիա» և «Մանկական և ֆունկցիոնալ սննդի տեխնոլոգիա» մասնագիտությունների 4-րդ կուրսի ուսանողների գործնական պարապմունքների համար (2-րդ կիսամյակ)։
Էջ: 1 2 3 4 5 6 7 8 ()